YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

sobota, 28 września 2013

KOLOROWE WŁOSY

Ogólnie, od dawna podobały mi się kolorowe włosy.
Nie chodzi mi o np. granatowe, czy czerwone. Chodzi mi natomiast o pastelowe odcienie.
Chciałabym mieć błękitne włosy, połączone z różowym pastelowym i pastelowym fioletowym, zostawiłabym kilka moich naturalnych pasemek. Oczywiście, jedyny problem, to szkoła. U mnie w szkole nie pozwalają na żadne kolczyki, to tym bardziej na farbowanie włosó i to na takie nie typowe kolory. Chciałam się przenieść do innego gimnazjum, gdzie nie zwracają na to uwagi. Z kolei te gimnazjum nie jest za dobre, bo chodzi tam pełno drechów i ogółem okropna dzielnica. Ale na prawdę bardzo chcę te kolorowe włosy. Zrobiłabym je tonerem, ale najpierw bym musiała je rozjaśnić. Więc jak toner się zmyje to i tak będę mieć meega jasny blond kolor włosów. Więc nie wiem jak to wykombinować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz