YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

wtorek, 30 lipca 2013

Hej, mam pytanie czy macie może linka do tej stronki street street street ? bo chicałam sb kupić takie trampki te białe, co mają podeszfę jak creepersy bo nie chce czekać na dostawę oryginalnych creepersów. I chicałam looknąć te street x3. Jeszcze pytanie czy ten sklep jest w plazie czy w pestce i czy wie ktoś może czy te buty są jeszcze do kupienia bo chciałam po nie pojechać w przyszły tydzień  A jeżeli nie ma takich białych, to czy są buty podobne podeszfą do creepersów  Kurde i ostatnie pytanie czy ktoś wie ewentualnie kiedy na deezee jest dostawa creepersów jak jednak nie bd mogłą kupić w streecie :)
MAM NADZIEJĘ, ŻE KTOŚ PODA LINKA DO STRONKI STREET'A I ŻE UDA MI SIĘ JE KUPIĆ W NAJBLIŻSZYCH DNIACH, CHYBA ŻE ICH JUŻ NIE MA W SPRZEDAŻY ;C
JAK COŚ CHODZI MI TYLKO O SKLEPY W POZNANIU :) PODAWAJCIE NAZWY I MIEJSCA SKLEPÓW W POZNAIU GDZIE MOGĘ KUPIĆ COŚ W STYLU CREEPERSÓW <3 
O TE BUTY MI CHODZI :) KLIK 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz