YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

poniedziałek, 29 lipca 2013

kompleksy ;c

Dużo ludzi ma kompleksy. Z tego co mnie się zdaje w większości są to dziewczyny.
Wiecie : mały biust, grube nogi, wzrost, nie taka fryzura, brzuch i ogólnie wygląd :c
Nie tylko dziewczyny mają kompleksy, chłopacy też. Jednak nadal zdaje mi się, że grono zakompleksionych nastolatków przbija płeć żeńska. :( Zawsze współczułam osobom zakompleksionym, teraz też oczywiście zawsze dodam jakieś słowa otuchy dla takiej osoby. Jednak pełno osób "zakompleksionych" tak na prawde są pewnymi siebie ludźmi, którzy opisują siebie lub swoje zdjęcie, że są grubi, brzydcy... itd. Po co?
Żeby usłyszeć, że "Jesteś śliczna" lub "Zazdroszczę urody" itp. :) Więc ostatnio zauważyłam, że na serio pełno jest takich osób, czy to na asku czy na fejsie, które piszą o sobie i o swoim wyglądzie źle, tylko po to by usłyszeć że jest dokładnie inaczej, o czym takie osoby zazwyczaj są świadome... ;/// Jednak wracając do osób które na prawde mają kompleksy, nie lubią patrzeć i myśleć o swoim ciele oraz patrzeć do lustra.
Chciałabym Wam powiedzieć, że jest wiele dziewczyn, które sądzą że mają grube nogi, chłopacy którzy myślą, że są gorsi od innego chłopaka, bo ( uwaga treści 18+ chyba, że gimbus <3 ) mają mniejszego penisa ( xd ) no cóż. Jest jakaś osoba na świecie, która pokocha Was takimi jakimi jesteście. Chociażby przyjaciele, rodzina oni Was kochają za to jacy jesteście, a nie jak wyglądacie. To miłość bezwzględna :)
Jeżeli chodzi o tzw. 2 połówkę... Ktoś na pewno Was kocha, tacy jacy jesteście będziecie kochani <3
Więc nie martwcie się o swój wygląd, o to ile ważycie czy coś. Tylko zdobywajcie marzenia i kochajcie się takimi jakimi jesteście. AMEN <33
JESZCZE RAZ DODAJĘ SŁOWA OTUCHY I POZDRAWIAM WSZYSTKICH Z KOMPLEKSAMI!

2 komentarze:

  1. Tak jasne..a sama na asku tak piszesz że jesteś brzydka albo wypisujesz wszędzie że się tniesz. I po co? Po to żeby ludzie mówili jaka jesteś biedna, albo że nie masz tego robić bo nie warto...Więc zastanów się nad tym co ty piszesz a później dodawaj takie posty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :< Julia po co piszesz z anonima :) ?
      Pisze, że jestem brzydka, może dlatego że jestem? Nikomu nie mówiłam, że się tne ? Tylko jak ktoś mi się pytał, to powiedziałam, bo kurwa kłamać nie będę ... A co mi to da, że mi ktoś powie że nie warto xd? To ma mi wschlebiać? Na serio kurwa? Ludzie ogarnijcie się :)

      Usuń